tirsdag 6. mars 2012

Kommer ut snart, jeg (forhåpentligvis)



Å være inne i en mage i 9 måneder, for så å kjempe seg ut i en stor verden, det er overgang det. Og overgang blir det nok for flere i familien. Både storesøster og lillesøster gleder seg til babyen kommer ut, og Pappa begynner nok å innse at det kan bli overgang og mer ansvar på han også. Jeg bruker dagene på å prøve å være tålmodig, både med jentene og babyen. Det merkes at det er mye hormoner i kroppen, og humøret svinger noe voldsomt. Det er ingen tvil om at dette svangerskapet er tyngre enn det de andre to har vært, men det nærmer seg heldigvis snart en slutt, og dermed også en ny begynnelse.

Min mor har strikket hentesett til den lille vennen, og det er verdens skjønneste. Hun strikket det i den aller miste størrelsen (1-3 mnd) og det ser nesten ut som dukkeklær. Mønsteret er fra drops design og ligger gratis på nettet her. Garnet heter "Babyalpakka Silk" og er så utrolig mykt og godt at det burde vært påbudt å strikke med dette garnet til nyfødte babyer.



Settet har matchende lue, skjerf og sokker (sokkene er strikket av min kjære mormor) og det er allerede på plass sammen med det som skal pakkes til sykehuset. Det er en heldig baby som får komme hjem iført dette settet.



Kosekaninen er også strikket av mor, og han sitter tålmodig og venter på å bli kost og klemt på. Dessuten er det to søstre som ikke klarer la være å kose litt med han innimellom.



Gleder oss til du kommer lille venn. Men akkurat nå så virker det veldig lenge å vente 7 uker. Kanskje du kunne kommet bare litt før, viss det er i orden for deg?

3 kommentarer:

Håndlaget av InaPina sa...

Så utrolig herlig sett og kanin. Lykke til med innspurten. :)
C

Marianne sa...

Koselig å titte innom bloggen deres. Inspirerende med kreative blogger.
Nydelig hentesett!

Elin sa...

Heia..så inspirerende og koselig blogg du har..så kjempesøtt sett og herrrlig bamse =)Jeg legger deg til i min bloggliste over inspirerende bloggere