torsdag 2. februar 2012

Me the elephant



Kveldene som før var min min effektive tid på døgnet er nå blitt til den tiden på dagen jeg er mest sliten. Jeg har mest lyst å bare grave meg ned i sofaen, og kose meg med all verdens tv serier og slippe å tenke, slippe å snakke, slippe å lage noe som helst. Men så er det jo kroppen min som driver å lager noe stort for tiden, og det er jo ikke hvilket som helst prosjekt. Tenk at vi skal bli mer barn enn voksne i vår lille familie. Haha, det burde nesten ikke vært lov! Å være gravid for tredje gang på 6 år merkes ekstra godt denne gangen, jeg føler meg som en elefant på kveldene. Så la meg minne meg selv på dette de siste 11 ukene som er igjen:


2 kommentarer:

Anonym sa...

"det burde ikke være lov" he he he:) Du gjer ein kjempe jobb. Sko bare mangle om du tok litt fri på kvelden, når du arbeider heile dagen !

me gledes oss te å treffe nye baby Karlsen, for en glede med nytt liv på vei !

Anonym sa...

ups. hilsen Hanne BO :)