torsdag 11. august 2011

Pernilles hemmelighet



Katten vår, Pernille, har båret på en hemmelighet i noen uker nå. Og for noen dager siden da vi kom hjem fant vi henne ingen steder. Letingen begynte og etterhvert så jeg døra åpen inn til ungenes soverom. Her var hun ikke. Til slutt fant jeg henne i et lite skap inne på soverommet vårt og når jeg nærmet meg hørte jeg masse små mjauelyder. Her hadde hun fått alle sine 4 små.



Svigermor og meg måtte senere på kvelden rive av alle morkakene og drive oppvarming av den ene kattungen, for den hadde hun ikke under seg. Den var allerede blitt kald, men fikk ligge på svigermors mage og varme seg. Jeg ordnet en kasse med teppe i til de små og da la hun seg fint til med alle 4 under seg. Nydelig.























De har begynt å få øyer idag så nå er det ikke lenge til vi har 4 små som kravler overalt. Det blir nok gode lekekamerater for to små jenter.

0 kommentarer: