fredag 17. juni 2011

Smashing buksedress





Oldmors nattkjole nr 2 ble til en buksedress til meg selv, noe jeg er veldig fornøyd med. Det skulle vise seg å være en kveld mer ekstra arbeid enn det jeg trodde, men med god hjelp fra Fru Hetland som målte og satte nåler der jeg ikke strakk til, så ble det en suksess! Nesten litt synd at jeg ikke tok bilde av denne herlige nattkjolen før og etter, men den hadde korte puffermer, metalliske trykknapper som åpning (de er fortsatt på buksedressen) og var helt fotsid. Ja, den var virkelig et syn. Et tynt skinnbelte fra Cubus måtte jeg ha i livet, og dermed ble 39 kroner prisen for hele antrekket. Nå trenger vi bare litt steikende sol, så er jeg helt klar.

2 kommentarer:

Fru Hetland sa...

Hihi, så kule den blei! Det kom litt dårlig fram på bilde, men fytti så fin den ble bak:-)

Marianne sa...

Skikkelig flotte! Både damå og dressen! ;)