onsdag 23. mars 2011

I mitt gule skap.



Det har blitt endel lange kvelder nede på hobbyrommet mitt i det siste. Det har seg slik at jeg fant noen Burda blader på biblioteket, med masse spennende mønster i, og jeg klarte ikke la være å begynne på noe av det. Problemet er bare at det er på svensk, hvem skulle vel tro at svensk var så vanskelig å lese. Men å lese sybeskrivelser der du faktisk må forstå alle ord, det ble litt for vanskelig. Så derfor sitter jeg å vrir hodet mitt forrann symaskinen og lurer på hva alle disse merkelige ordene betyr. (og angrer litt på at jeg satte igang med det hele) Men det skal nok bli bra til slutt. Jeg er ganske sta når jeg vil noe, så bare gi meg noen kvelder til der nede.

Men ikveld kjente jeg behovet for en pause, etter noen timer med hjernetrim og tricky sømmer ble det litt for mye av det gode og jeg tok med meg kaffekoppen og skulle til å slokke lyset. Jeg tok bare en liten kikk etter våre søte små kjæledyr for de liker nemlig å være der som vi er, og hvem andre enn Herr. Nilson ligger på mitt nydelige stoffskap og koser seg.


Han var så søt det han lå at jeg ikke klarte å jage han vekk. Han syns nok det var noen deilige stoff jeg hadde inni der. Hihi...

2 kommentarer:

Fru sukker sa...

å så herligt hehe:)

sarahhelland sa...

kjære familie karlsen.
dere har nå fått en blogg-award, hvor dere blir utfordret til å fortelle 8 spennende ting om dere selv eller noe annet. sjekk ut bloggen min for mer info;)