søndag 20. mars 2011

1 års dag



Denne uken har vi feiret Lerkes 1 års dag, med ballonger, prinsessekake og to bursdagselskap. Bordet ble pyntet med snøklokker, de minner oss om Lerke for jeg fikk snøklokker på sykehuset av mor etter at hun var kommet til verden. Sammen med Lerke kom lysere tider, våren og tulipaner. Knoppene begynner allerede å vise seg i hagen og vi gleder oss over at vi kan være mye ute i tiden framover. Ute i hagen og leke, drikke kaffe og ha måltider i sola.


Gaven vår til henne var et lappeteppe i nydelige vårfarger. Det er en sann fryd å se på, og deilig og ligge å kose på. Jeg lagde et til Tilda på hennes 1 års dag og da måtte selvfølgelig også lillesøster få et.




Det er skjønt å ha en ett åring som snart skal stabbe rundt på de små tærne sine i grønt gress. Deilig å ha en jente som syns at mamma og pappa er de aller beste i hele verden (unntatt Oldemor, som er Lerkes favoritt) og vi vil liksom ikke helt at hun skal bli større, for det er så godt å ha en liten klump som trenger oss så veldig. Men tiden flyr videre, og med den følger vi. Så får vi bare passe på å nyte denne tiden som så lett kan bli så travel, stoppe litt opp og gi hverandre en god klem og si at jammen er vi heldige. For det er vi.

1 kommentarer:

Kristine sa...

Så fint du skriver! Gratulerer til Lerke! I morgen blir Liam ett år, jeg husker at jeg ble så misunnelig, da hun ble født før termin, og jeg fortsatt satt med stor mage på overtid!

De er gode de små runde armene som klamrer seg rundt halsen, nyt nyt nyt!