torsdag 13. januar 2011

Nye, gamle skatter.



I første etasje av huset vårt har ungene et eget lekerom, som er helt fantastisk. Her kan de ha alle lekene sine og ofte forsvinner de ut der med venner når de kommer på besøk. Likevel er ofte dette rommet totalt kaos. Det skal snart settes inn hyller til forskjellige ting og vi skal lage hyller over kjøkkenkroken til små kopper og annet knuselig servise som babyer* ikke skal leke med. (*les: Tollak og Lerke) Her skal også lages en lesekrok (eller to) men en bokhylle ved siden av.

Svigermor kom med tre små skatter til bokhylla for noen dager siden. Sooo sweet...!



Ellers var vi på loftet hos mine foreldre igår for å redde det som reddes kan. Da så jeg et bilde jeg har sett utrolig mange ganger før, men igår traff det noe i meg. Det har nok med en storesøster som digger eventyr og spesielt Rødhette og Bukkene Bruse. Dette kan bli fint over lesekroken. Syns det var så kult i den gamle trehvite rammen, så den skal beholdes. Det er forresten et gammelt putetrekk som min kjære mor har spart på og rammet inn, for hun syns det var så fint. 



Så nå kan det bare handles bokhylle og store hyller, så skal det bli andre boller og kanskje litt brus og nyåpning av det gamle lekerommet. Jeg gleder meg!

0 kommentarer: