onsdag 19. januar 2011

Game On



Ikveld har jeg blitt ferdig med mitt aller første syoppdrag. Jeg har sydd endel kostymer og tilbehør til Unge Spors nyeste oppsetning "Game On". Forestillingen er en reise i en fantasi verden. Her snakker vi drager, engler, en ond heks, magi og eventyr. Jeg har sydd lyriske skjørt, englevinger, middelalder sko og dragekostyme. Bildet under viser en kjole til en annen rolle i forestillingen, jeg kan selvfølgelig ikke røpe hvem som skal ha denne kjolen, men jeg har fått designet den akkurat slik jeg ville og stått helt fritt i utformingen av kostymet. Jeg var jo veldig fornøyd og ganske så stolt igår når den ble prøvd på og satt som et skudd! 


Neste helg er braker det løs for Unge Spor gjengen og jeg gleder meg til å sitte i salen og se på dansene, sangene og ikke minst på hvordan kostymene gjør seg på scenen. Les mer om "Game On" her. (og bestill billetter)

Masse lykke til- jeg heier på dere!

4 kommentarer:

Drømmehjerte sa...

Jeg er så utrolig imponert!! Knallfin kjole, Tone! Er sikker på at kostymene dine setter prikken over i´en! :-)

Klem, Ingvild

Fru Hetland sa...

Så gode du er!!! Gleder meg til å se alle kostymene!!! Må nok sitte på siden av deg sånn at du kan peike ut dine kreasjonene dine...

Fru sukker sa...

Wow!! Du er helt utrolig flink, kjempeflott kjole:)

Fargebarn/Husbygger i Klepp sa...

Fantastisk! Blir helt imponert over hvor flink du er.

Takker for gardintips. Vi har lameller i omtrent alle vinduer, også her. Men liker ikke ha de igjen i alle vinduene. Så her har jeg kompensert med noen panelgardiner, men ble altså lei. Tror alternativet er å få opp hvite panelgardiner eller noe.. ;)