søndag 9. januar 2011

Det er bedre å gi enn å få.



Igår kveld fikk jeg så lyst på noe godt og laget cookies med melkesjokolade til megselv og min kjære. De faller alltid i smak. Oppskriften har jeg fått fra en søt vennine, og disse kakene minner meg fryktelig om tiden min i USA. Hvertfall så satt jeg igjen med mange ekstra etter at jeg hadde spist meg mett igår, så de ble pakket fint inn i hvert sin stoffbit og merket med en liten lapp med en fin hilsen og så hadde jeg to deilige gaver å gi bort når vi skulle på søndagsbesøk idag.






















Igår laget meg og Tilda et reir av ull og puttet 6 vaktelegg og en hjemmesydd fugl oppi og ga i gave til Tildas oldemor. Det ble ikke tatt bilde av men måtte bare fortelle om det for den var en veldig kjekk gave. Oldemor ble så glad for de søte små eggene. Det skal ikke mye til for å varme noens hjerte!

1 kommentarer:

Fru Hetland sa...

Dette såg kjempegodt ut! Begynte å lese i håp om at de skulle gis bort til en god venn du skal trene sammen men i dag... så skuffelsen var stor når jeg så de ble gitt bort på søndagsbesøk:-)