lørdag 2. oktober 2010

Stor pute



Tidligere i år var vi på Stoff & Stil i Kristiansand. Sying er ikke akkurat min (pappa Karlsen) største interesse her i livet. Derfor, som en slags belønning for at jeg gadd å være med dit, kunne jeg velge ut noe som mamma Karlsen skulle sy. Jeg er rimelig bedagelig anlagt og fant derfor fort frem til puteavdelingen der jeg plukket ut en pute på 90 x 90 cm! Dette ville jo være perfekt på gulvet foran fjernsynet. Jeg plukket ut to stoff og overleverte det til min kjære kone. Og idag var kom hun med det ferdige produktet. Puta falt i smak hos begge barna, og jeg vil nok få konkuranse om denne.





4 kommentarer:

Marianne sa...

Fantastisk med den størrelsen på puta då... søt familie oppå puten og... mangle bare pappaen..... :)

Ragnhild Hetland sa...

Dette ser jammen ut som årets julekortbilde!? Sjefspute!

Fargebarn/Husbygger i Klepp sa...

Heisann! Så kjekt å oppdagen bloggen deres! Så rart å se folk jeg vet hvem er. Kjenner Odd Erling, så har jeg vel hilst på deg en gang tror jeg! Utrolig flink du er til å sy! Jeg også har tenkt å sy en sånn pute, men rir desverre ikke den dagen jeg saler...hehe
Og mange flotte bilder her. Flink fotograf! ;)

Pappa Karlsen sa...

Haha løye! jeg var inne på bloggen din en dag, uten å vite det var din :) Gammelt utrykk v.2: Bloggeverden er ikke stor :)