fredag 30. juli 2010

Mica





Må bare vise dere mitt aller siste kupp. En fantastisk nydelig barnestol, kjøpt hos Mica.
Mica er to venninner (den ene er mitt talentfulle søskenbarn og kjæreste barndomsvenn) som har startet nettbutikk med masse skjønt som de finner på loppmarked og pusser opp og andre ting som de lager. Jeg har gledet meg sånn til å finne noe fint til mine søte små her. Og igår kveld fant jeg denne fantastiske stolen, og den falt sånn i smak. Den skal lillesøster ha og klatre på når hun blir litt større! Det blir nok flere kupp herfra.

Anbefaler på det sterkeste å kikke innom nettsiden deres: www.mica.no

5 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Så nydelig - takk for tipset! :-D

Anette {foreldremanualen} sa...

Er forresten nettside adressen riktig?

Gretty sa...

så gode reklame :) like it! en kan gå inn på www.mica.no så komme en inn på bloggen!

Drømmehjerte sa...

Wow - så fantastisk fin stol!! :-) Takk for tipset! Jeg skal rett inn og sjekke ut den nettsiden! Har de en butikk i nærheten av der du bor? I tilfelle, kan vi ta en tur neste gang vi kommer hjem?? :-)

Mamma Karlsen sa...

Har forrandret adressen så nå er den korrekt!

Drømmehjerte: De har ikke butikk, bare nettbutikk, men du kan hente varene når du er hjemme. De holder til nær Stavanger. Kanskje de får en butikk etterhvert....det er lov å håpe:) klem