torsdag 11. februar 2010

Valentines day og morsdag.



Denne uken har jeg laget flere hjerter som jeg kan gi bort i morsdags/valentinesday gaver. Vi er ikke så veldig gira på Valentinesday, det går som regel forbi uten å bli lagt merke til på kalenderen vår, men når den først slår følge med morsdagen har jeg jammen prøvd å kombinere noen kreative gaver.

Hjertene består av pilgrener som er formet som et hjerte ved hjelp av sen. Deretter har jeg festet på litt grønt, litt forskjellig pynt og på et av hjertene bandt jeg på ull. Syns de ble nokså søte, og det kan jo passe godt.


På disse to hjertene har jeg festet en dings til å fylle vann i for deretter å kunne stikke en eller flere blomster oppi. Jeg aner ikke hva man kaller det, men praktiske er de hvertfall.


Hjertene passer nok aller best på døra i stedet for en krans, jeg håper det blir noen fornøyde morer i helgen! (Ganske trygt å poste bildene her siden ingen av morene er særlig mye på nettet. De vet ikke hva de går glipp av!)

God morsdag og Happy Valentinesday (og la oss nå for all del ikke glemme Fastelavenssøndag heller! NAM!)

1 kommentarer:

Siljefrøet sa...

Sweeeet! :)

Ja, de morene altså.. Liker at du kaller dem "morene" og ikke "mødrene". Hvor mange morer har du, liksom.. tehe.. ;)
Veldig fine hjerter. I like.