tirsdag 29. desember 2009

A sweet afternoon.



Den koselige ettermiddagen startet med hjemmelaget blomkål og brokkolisuppe til middag. Nam! Suppe faller i smak både hos meg og Tilda, så det er perfekt mamma og Tilda mat.


Så ryddet vi bordet og la på masse aviser, og tok fram maleutstyret. Idag var jeg ute mens Tilda sov og fant noen søte pinner som skal brukes sammen med hvite tulipaner. De får også fargen hvit, med massevis av glitter på.




Tilda mente at vi måtte bade etter å ha malt oss helt hvite, så det gjorde vi. Etterpå tok vi like så godt på oss de matchende morgenkåpene vi fikk til jul og knipset masse bilder av oss selv.







Etter Tilda var i seng så laget jeg en kjempefin ogee vindusdekorasjon i filt, som jeg fant mønster til på denne herlige verdensveven. Den skal gis i gave til svigers i morgen for det er deres bryllupsdag. Jeg ble veldig fornøyd med denne søte gaven, og det blir nok laget flere sånne ettersom årene går.


2 kommentarer:

Gretty sa...

åh, for en koselige dag!!

sarahhelland sa...

For en fantastisk fine unge!!
Så koselikt dåkke he dæ i lag=)