tirsdag 25. august 2009

Nam nam..



Regnet høljer ned for tiden og jeg får massevis av tid til å dikte opp forskjellige julegaver. Ja, jeg har begynt på julegavene. Sånn er det nemlig når jeg skal lage så mange jeg kan selv, da må man begynne tidlig. Hvor var jeg? Jo, det hadde seg slik at jeg egentlig bare skulle avslutt et påbegynt prosjekt, de søte hekla muffinsene.







De skulle bare fylles og sys sammen igjen men da var jeg jo allerede igang med matlagingen- så da bare fortsatte jeg litt. Det endte med en bløtkake med jordbær på, en skive med tomat på og en sunn og flott agurk.



Filt er et tilfredstillende materiale og jobbe med. Det er enkelt og forme til hva som helst, og det krever lite for at noe lagd av filt skal bli veldig bra. Ikke minst slipper jeg å siksakke kanter, som er en ganske kjedelig jobb. (bare spør Ragnhild)



Så nå kan snart lille frøken Karlsen begynne og servere litt av hvert til gjester som kommer på besøk. Men det blir etter jul, selvsagt.

2 kommentarer:

Ragnhild Hetland sa...

hihi, kjempefine ting!

Magnus og Marianne sa...

Du e vilt kreativ! D ska du ha! :) Glede meg te å komme på kaffibesøk hos frøken Karlsen... etter jul... :)