tirsdag 18. august 2009

August





Innhøstningen er igang og her er dagens resultat.
Herlige reddiker, klar for skiva eller salaten.
Nam.



Her er min aller første meitai, for de som ikke er så informerte i disse avanserte utrykksformens så er det altså en slags bæresele til å bære unger i. Skal vistnok være veldig bra for ryggen til små unger å bli båret i dette.
Jeg fant en 1-2-3 oppskrift på nettet og prøvde meg fram i helga og på søndag var bursdagsgaven til min kjære Hanne klar. Nå spørs det bare om lille baby har mer lyst enn Tilda å sitte oppi den.


Er veldig fornøyd med den. Så det kommer nok kanskje flere etterhvert som høsten inntar våre liv.

3 kommentarer:

-Synnøve sa...

Så kul, den var kanon fin. Er det muligt å bestille av deg visst jeg skulle trenge, for en penge?;)
Tenk å ha sin egen forsyning av grønnsaker, det er visst på landet vi må når vi skal ha hus! Håper hele familien Karlsen har det bra, klem fra to solbrendte Tunheimer.

Anonymous sa...

hilsen Hanne.. :)

Anonymous sa...

å dæ va en kjempe flotte gave å få på min 25års dag! du æ så flinke Tone!

Glede meg kjempe møje te å prøva i lag mæ baby :)

takk :) :)