lørdag 13. juni 2009

Wake up and smell the flowers.





Fredag var første kvelden etter flyttingen at jeg satte meg ned med min herlige Bernina igjen. Og det var virkelig på tide! Vi koste oss sammen i noen timer og resultatet ble denne søte blomstrete tunikaen. Den blir herlig hele sommeren gjennom!

Tilda liker godt å pynte seg, (det er utrolig hvor fort jente tingene kommer) men foreløpig er det bare pappa hun pynter seg for.






Tunikaen er enormt enkel å sy. Jeg tegnet bare opp en modell jeg trodde var vid nok, klippet to like stykker og sydde dem sammen i sidene. Halsen rynkes og så sydde jeg en litt stor åpning slik at det går ann å tre en stropp gjennom. Disse stroppene vil dermed avgjøre hvor vid tunikaen skal være i halsen.














Detalj av mine egne merkelapper.

Dancing Tilda..... Oh sweetness.

3 kommentarer:

Kristine sa...

D er også veldig flink! Denne tunikaen likte jeg kjempegodt. Kan godt være jeg hærmer. ;)

Anonymous sa...

Hei du sjønne Tilda! Veldig veldig glae i deg =) =)

Å FOR ei FLINKE mamma du he !!

KLem HAnnE!

ina sa...

Dette er helig! Du er flink og Tilda er nydelig!

Jippi! :)