tirsdag 17. mars 2009

Retrobukse, gjenbruk og små gleder.





Buksa er sydd av to av mine gamle t-skjorter. Modellen er bestilt på Etsy.com av Dansalune (monkey pants) og er veldig enkel og grei og få til. Liker aller best måten du syr rumpa på, den blir kjempe kul! På denne buksa har jeg brukt wolksvagen "hippiebilen", det ble en morsom effekt.

Ellers så er det de små gledene i hverdagen som gjør livet så fint.


Påskeblomster...


Fantastiske gåsunger fra søndagsturen vår.


Min første ranunkel er i hus!


Kunstnerspira!:)

4 kommentarer:

-Synnøve sa...

Ahaha, så løyen boksa:D!! Du e bare heilt geniale Tone:)
Såg ud som eieren likte den godt og;) Kor fant dokke dei fine påskeungane? Klem frå meg:)

Tone K sa...

påskeungane :) me fant dei på kongeveien! meg å øyvind!

- eilin sa...

åååå så lige Tilda var Odd Erling på det bildet :)

- eilin sa...

det nederste bildet ;)