mandag 30. mars 2009

Den viktigste jobben i verden.



Den vil jeg påstå at jeg har! Og det overrasker meg at det er så uvanlig å være hjemme med barna sine i disse dager. Jeg tror nemlig det er det aller beste for Tilda å være sammen med meg. Og jeg elsker å være sammen med henne. Oppleve alt som hun lærer for første gang. Vise henne verden, og gi henne all verdens tid til å gjøre det i sitt tempo.

Så derfor legger jeg ut link til en veldig bra artikkel fra dagbladet. Les artikkelen her.
Det er virkelig verdt å tenke gjennom, og ikke bare følge strømmen.

"Det er naivt å tro at barnehager er til for barns skyld. Det har de aldri vært."
(Jesper Juul)

3 kommentarer:

-Synnøve sa...

Nå er det ikkje lenge til dokke ska i hus:D!!

-Synnøve sa...

ja det er heilt sant!

Cathrine sa...

Kunne ikje vært meir enige Tone!