tirsdag 24. februar 2009

Syprosjektet mitt endelig ferdig!




Har brukt noen uker nå på å få ferdig det siste syprosjektet mitt som jeg fortalte om tidligere. Opphenget består av endel store og små lommer til å putte ting oppi, og flere søte dyr for å pynte opp litt. Snart kommer det opp på veggen på rommet til Tilda, både som dekorasjon og som lagringsplass til småting.


Detalj av elefantene og opphengsmåten.


Ugla og knappene


Og til slutt, de søte prikkete sauene (mine favoritter)

Nå trenger jeg bare en stor grein til å stikke gjennom opphengshempene og litt tau, så er vi der!

5 kommentarer:

Gretty sa...

d va knallfint!! du æ vilt gode :)

Astri sa...

wow tone! du æ utrulig flinke!!!

Anonymous sa...

Fytti så bra det blei! E utruligt imponerte. Kristin

Cathrine sa...

Ja kjempebra Tone! Den va søøde!

Ragnhild Hetland sa...

du er fillen så vilt produktiv! Kjempefine!