mandag 9. februar 2009

Symaskinen er tilbake.



Jeg har lagt fra meg heklenåla og beveget meg over til min flotte bernina symaskin igjen. Denne gangen er det en ide jeg har hatt ganske lenge som skal bli til en virkelighet. Litt vanskelig å forklare helt, men det skal være noe som henger på veggen med masse forskjellige lommer på som Tilda kan putte småting, blader, fargeblyanter og mye mer oppi. Så da kan jeg slå meg løs med farger og mønster, det er veldig kjekt!

Jeg har kommet så langt at jeg har laget alle lommene og begynt og sy litt på bakstoffet, så får vi se om jeg husker hvordan man lager lukkekant slik vi lærte på kurset. Det er hvertfall ganske spennende, og det kjekkeste er at det er bare jeg som bestemmer om det er rett eller galt, siden mønsteret er mitt eget!

2 kommentarer:

Tone sa...

Gøy å lese bloggen din! får lyst å lage ting!! :D

Ragnhild Hetland sa...

glede meg til å sjå det! eg blei endelig ferdig med krabbeteppet i dag! bedre seint enn aldri:-)