fredag 24. oktober 2008

Hekling...



Har fått mange nye ideer ikveld etter å ha vært på nettet og funnet mange fine mønster på heklet dyr, også kalt amigurumier. De er kjempesøte og jeg håper jeg kan få dette til etterhvert. Jeg har ikke heklet mye i mitt liv, men det var en stund veldig populært å hekle sjal, denne bølgen varte en god høst for noen år tilbake siden. Så nå skal jeg prøve å få kjøpe meg fine garn og en god heklenål, eller kanskje jeg bare kan låne av mor og gå løs på noe restegarn hos henne.



Holder på med en strikka kjole til Tilda som skal passe til sommeren i sart rosa, den er utrolig fin. Men jeg sliter med en skulder som verker etter bare noen omganger med strikkepinnene. Kjempe kjipt nå som kreativiteten er på topp.

Ellers gleder meg meg til en morsom og aktiv lørdag, for da skal vi:

-På loppemarked i Dysjalandshallen (begynner kl 10:30)
-På høstutstillingen i Stavanger.
-På barnebasar på Saron. (kl 16:00)
-På Maestro, revy for ungdom av ungdom i storstova.
Barnevakten er allerede i boks!

2 kommentarer:

-Synnøve sa...

ÅÅÅ, den var kjempesøt!! Eg får ikkje heilt te å strikka og sånnt, eg kjøpte iherdig pinner og garn og tenkte eg skulle strikke et sjerf..jadå blei ikkje så fint.Har visst ikkje det genet eg, men både mamma og mormor har det:S Skulel nesten startet en liten forening så eg kunen lært litt , ser ut som alle ande kan det..

Hanne G sa...

Til Tilda - eg komme å passe på deg i dag, hurra! Det gledeg meg veeeldig til :D