tirsdag 1. juli 2008

"Førstemann til mølla får smalahåve!"



Idag har meg og min mann kjøpt inn smalahåve til 4 personer. Dette er jo skikkelig god jærsk tradisjonell mat. Refererer til tidligere innlegg om smalahåve hos mormor. Og i denne herlige annledning gir vi bort:


2 Invitasjoner til smalahåvemiddag i Skulegata 1 sammen med meg og Odd Erling.
Førstemann som inviterer seg selv (må gjøres på bloggen), får ta med seg følge og smake denne nydelig retten. Forbehold om at vi aldri har laget denne retten før, men vi vil få god veiledning av mormor.
Tidspunkt avtales senere.

Utfordringen er herved gitt!

7 kommentarer:

Bjørnar sa...

Jeg vil gjerne ta imot denne invitasjonen!

Med frykt og beven.

Tone K sa...

wohoo...GRATULERER! men du kan ta med deg en person...:) viss du ikke vil ta med noen, så er det muligheter for fortsettelse av "førstemann til mølla får smalahåve"?!? what say you?

Bjørnar sa...

Hm... La meg tenke littegrann på det.

Tilbakemelding følger.

therese sa...

årh, fillen att eg ikkje såg denne fusst....du kan jo invitera meg me bjørnnar:)

Bjørnar sa...

Eg inviterer med meg Therese på denne crazy middagen!

Hun vil forøvrig stille med smalahåve-sanger som er gitt videre fra generasjon til generasjon i hennes familie.

Forslag til tidspunkt ønskes tilsendt pr SMS.

Sweet! :)

Anonymous sa...

Asj..det var ekkelt..!

Hallstein sa...

Søren og - var eg for sein no. Smalahovefest har alltid vore min store draum. Om eg ikkje er for sein, tar eg med min kjære Geir Magne som kavaler (PS, vi er gift med kvar vår tjei).