mandag 24. september 2007

Oppdateringer fra min kreative side.



Jeg og Ragnhild hadde nettopp en såpe kveld, der vi laget masse forskjellige såper og koste oss. Det er utrolig kjekt måte å være kreativ på, og så er det fine gaver å gi bort til bursdager og jul.

Ikveld malte jeg voggen som jeg hadde når jeg var liten, den skal få to strøk med antikk hvit maling. Tror den blir veldig fin.

Jeg planlegger å sette igang med å lime inn bilder i album igjen, har enda ikke fått gang på Bolivia bilder. Så det er på tide.

Ellers maler jeg litt småbilder, slike som bare er morsomme.

Det er skikkelig gøy å gjøre slike ting, jeg skulle bare hatt mye mer tid til det.
Det er som regel det som stopper meg.

4 kommentarer:

Hanna sa...

Men bruk den tiå du har! Du har jo fått så møje du kan bruka av kreative gaver! :) Du vil nok få bedre tid te det en gång ska du se!
Hb me ser snart!

Bjørnar sa...

Såpekveld? Haha! Veldig spesielt. Eg trur eg skal foreslå for radaren min at meg og skal ha det.

Tone K sa...

Det burde du Bjørnar!

Ragnhild Hetland sa...

Eg melde med herved på en lime-i-album-kveld. Slite fremdeles med bilde fra 2002...